Tuesday 11 November 2014

KENALI SAYA

Assalamualaikum...& Salam Sejahtera.


   Saya Norimah Sulaiman. Anak kesayangan mak&aboh saya hihii... Saya ank ke-4 drpd 6beradik. Alhamdulillah saya dikurniakan family yg bahgia seperti family2 lain. Saya dilahirkan di Kg.Lubok Kasah, Kuala Medang.Kuala Lipis pada 26dis1984. Kami orang kampung jer... namun, saat umur saya 1thun, family berpindah ke Tanah Perancangan Gugusan Felda Tersang 3, Raub Pahang. Aboh saya seorang peneroka kelapa sawit. Mak pula hanya suri rumahtangga & sesikit mengambil upah menjahit baju.. Alhamdulillah rezeki family.

  Saya mendapat didikan dr Tadika hingga Tingkatan3 hanya di tanah Felda ini..seronok, banyak kenangan tercipta.. Tapi utk Tingkatan4&5 sy tukar ke Sek Men Vokasional Puteri,Temerloh. Disini pon best sgttt..& disini juga sy kenal #ibuShaklee sy skrg ni Roziah. Tp kat SMVP ni kami xrapat sgt hingga la 3tahun lps. Kami kembali berhubung melalui Fb, Wechat..Bila de peluang kami berjumpa jga di KL.

  Sejak2 kami rapat, Roziah yg lebih dikenali ngan panggilan Ci'e mula mendedahkan sy dgn Shaklee. Mulanya sy agk risau utk join tp selepas 1 kes yg mne abg kandung sy exciden (hancur tulang lengan, luka2 kecil dimuka) & terpaksa dibedah utk masukkn BESI. Kebetulan senior sy sujeskn utk mencuba shaklee. Jadi sy pon cuba. Alhamdulillah, berkat mencuba..abg saya pulih dgn cepat. Luka2 cepat kering. Tulang baru cepat tumbuh (doktor pon hairan). So slps kes tu, laju sy join Shaklee under Ci'e hihihi..sehingga la skrg. Alhamdulillah...

  Now, sy just Distributor. Namun sy akn cuba utk naik ke tahap yg lebih tinggi dlm Shaklee. Sy mohon restu & doa2 dari kalian utk sy menerpa KEJAYAAN dlm Shaklee...
Restu family & suami tersayang jg amat2 bernilai buat sy. Sy pula skrg sedang hamil 4bln lebih. Lagi la saat ni sy perlukan sesuatu yg hebat di dlm Shaklee. Insyaallah sy ingin menjana pendapatan yg hebat utk mengubah masa depan sy & family tercinta. Amin...

   Saya juga berniat utk membantu anda diluar sana utk menjadi hebat di dalam Shaklee. Hebat juga di sisi-Nya.. InsyaAllah.

Untuk hubungi sy...:
  Norimah Sulaiman_930079
017-230 6656
( Wechat, whatsapp, Ig, SMS, Fb)


  Doakn kejayaan sy Dunia Akhirat ye... Amin.. Allahuakbar.

Mohon beribu keampunan andai ada tersalah kata.. Saya hanya insan biasa..




 

No comments:

Post a Comment