Thursday 13 November 2014

TESTIMONI PRODUK PROMO - Omega Guard

   Assalamualaikum & Salam Sejahtera...,

    Disini imah ingin kongsikan sedikit sebanyak testimoni berjaya pengguna-pengguna Shaklee dengan pengambilan Omega Guard Shaklee. Ini kerana saat ini imah masih belum ada pengalaman sendiri dengan Omega. Insyaallah imah baru nak consume bulan ni kerana Alhamdulillah usia kandungan imah sudah 4bulan lebih, jadi sudah sampai masanya imah amalkan omega untuk perkembangan, tumbesaran bayi imah. Ini kerana Omega memiliki ciri-ciri yang lengkap. InsyaAllah....

      Alhamdulillah..hati ibu mana yang tidak terharu dengan perubahan anaknya selepas consume Set Asthma ini. Kini anaknya sihat. Set ini amat membantu merangsang sistem imun. Melawan sebarang jangkitan.


      Selsema..kahak amat mengganggu keselesaan anak-anak. Tidur tak lena, bernafas pun sukar. Alhamdulillah kini kian baik...


 Jom sihat, ramping & bergaya dengan Set Kurus ini... Kita bakar semua lemak-lemak degil.



Mari kita bersama-sama cipta testimoni kita disini. Buatlah pilihan yang tepat bersama Shaklee. Kenali diri anda, sayangi diri anda, perbaiki kesihatan diri anda & insan-insan tersayang disekeliling anda. 

Setakat ini untuk diri saya, saya telah memilih & mengamalkan Set Kecantikkan & Set Kehamilan. Sebelum hamil saya amalkan Set Pelangsingan..Alhamdulillah amat membantu saya tampil bergaya. 


Jomm bershaklee dengan saya..
Hubungi :
Norimah Sulaiman
sid : 930079
017-230 6656
whatsapp/ wechat/ ig/ sms




No comments:

Post a Comment